PŘEDNÁŠKA
Sto podivností v bojových scénách ve scifi a fantasy
Podivnost v akční scéně není automaticky nesmysl, často dokonalá pitomost. Od šermířských klišé k extrémním leč HEMA doloženým technikám.
ROBERT WASCHKA
Robert Waschka je vedoucím učitelem historických bojových umění ve spolku Dům rytířských ctností s 47letou zkušeností v oboru. Shodou okolností vášnivý čtenář žánrovky, scifi nebo fantasy, hráč rpg a larpů . Také díky této kombinaci je designerem bojového mechanismu a pohybové choreografie v obou dílech rpg Kingdom Come: Deliverance. Léta přednáší a vede workshopy na conech, konferencích a profesních aktivitách. K vysokoškolskému vzdělání je absolventem řady škol (P. Koza, P. Vytopil, Tang-Tung-Wing, Tetsuro Shimagutchi, David Rawlings etc.) a držitelem 2. trenérské třídy v sebeobraně a 2. třídy v bojových uměních.